لوکاس مورا: مسی الگوی دوران نوجوانی ام بود

 

لوکاس مورا، ستاره پاری سن ژرمن، فاش کرد که لیونل مسی، ستاره بارسا، همیشه الگویش در فوتبال ‏بوده است.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، مورا که در سال 2013 به پی اس جی پیوست، در این فصل نمایش های خوبی ‏در ترکیب این تیم داشت و یکی از عوامل رسیدن این تیم به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بود. ‏آنها این هفته مقابل بارسا قرار خواهند گرفت و مورا از اینکه باردیگر مقابل الگوی دوران نوجوانی اش ‏بازی می کند، خوشحال است.‏
او به خبرنگاران گفت:" مسی همیشه الگوی من بود. من تا مدت ها دوست داشتم مانند او بازی کنم. فکر ‏می کنم او بهترین بازیکن دنیاست. ما باید واقع بین باشیم. مسی بهتر است.‏
البته همیشه بین برزیل و آرژانتین رقابت وجود داشته اما هر دو کشور، کشورهای فوتبال خیز هستند.‏
بازی کردن مقابل او بسیار دشوار است. باید به سختی تلاش کنیم تا او را متوقف کنیم. اگر بتوانیم پیروز ‏شویم، پیروزی بسیار نزدیکی خواهد بود. بازی کردن مقابل آنها بسیار جالب است؛ دیدار چالشی و بسیار ‏نزدیک. ما بسیار هیجان زده هستیم."‏
مورا همچنین در مورد نیمار، دیگر ستاره بارسا، صحبت کرد و گفت:" او یک نابغه است. خوشحالم که ‏بگویم او دوست من است. تماشای بازی او در بارسا را دوست دارم. آنها کمک زیادی به او کردند."‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:51 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.